Fredagnatt - Nya tatueringen..på plats

Gokväll och nästan godnatt för min del.
Idag är jag hur trött som helst så snart blir det nog dags för mi ndel att sova. Igår åkte jag och K up ptill Norrtälje till landet hos mina föräldrar. Vi fikade lite och sedan åkte vi in til lstan och shoppade lite. Hittade en höstjacka, en så fin jacka för ett kanonpris. Tänkte att jag skulle visa den men att fota den nu när det är mörkt får jag inte den härliga färgen att stämma. Efter shoppingrundan var det dags, min andra tatuering skulle göras. Vi kom dit, han ritade upp den och så var det dags, Eftersom jag skulle ha den i ryggslutet var juh tvungen att dra ner min kjol och mina leggings, ja halva rumpan visades. Var lite småjobbigt men han är juh van tänkte jag och brydde mig inte så mycket mer om det. Efter ett tag kliver två killar in (tatuerarens kompisar) i studion och raka vägen in där i rummet där vi var och ställde sig och glodde en stund. Där sitter jag och visar rumpan, något pinsamnt var det och lite oproffisgt av honom att låta sina kompisar gå in. Jaja jag bjöd på det, kommer inte direkt se dem igen så, skitsamma. Är iallafall helnöjd med resultatet och det är min vän C som har ritat skissen åt mig, så hennes verk sitter på min kropp. Tack! Tatueringen tog iallafall nästan två timmar. Jag hade med mig mamma och K som satt utanför och väntade på mig, och mitt under väntadet börjar det ösregna, tyckte synd om dem, måste ha frysit. När den äntligen var klar åkte vi tillbaka ut till landet där pappa hade gjort iordningen en jättegod middag till oss, grillat! Vi åt, och tittade på tv resten av kvällen som återstod och sedan gick vi och la oss ganska tidigt.

Innan vi åkte hem från landet idag, tog vi en match i kubb, sakna landet, Tycker om att vara där ute, tycker det är synd att inte K gör det lika mycket som jag så vi kunde vara där längre. Men jag är glad att han följer med ut ibland för min skull, det betyder mycket.


  
Min nya  - Körsbärsblomman
Tack C


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0