Fettisdag

Semeldagen idag, och även om jag bantar så var jag faktiskt tvungen att gotta mig med en semla på min lediga dag, men därefter fick jag lite ångest så jag tog mig i kragen och gick ut på en långpromenad. Sen har dagen mest flytit på, mamma och jag var i täby centrum en sväng och fixade ett nytt pass, inför Parisresan som kommer under våren, sen har dagen bara försvunnit och nu ska jag lägga mig i sängen och glo på massa inspelade serier jag inte har hunnit titta på under de senaste veckorna.

Imorgon är jag också ledig från min praktik och då ska jag äntligen träffa J, hon kommer hit och fikar, med sin lilla bebis mamma ska fotografera. Det ska bli supermysigt, det känns som man inte har hunnits ses så mycket då praktiken har tagit mycket av tiden. Har även pratat med min nya handledare idag på danderyd, hon verkar jättegullig och jag tror verkligen jag kommer att trivas där, jag längtar verkligen dit.


trevlig fettisdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0