Konstig Onsdag

Sista dagen på ledigheten idag, imorgon har jag två dagars praktik framför mig innan den är slut och helgen äntligen ska börja. Idag har jag spenderat min dag genom att fika med min vän J och hennes sex veckors gamla bebis, ååh hon var ju bara för söt. Sen har det inte blivit så mycket mer idag, tagit det lugn. Kom på nu att jag igentligen skulle behöva plugga lite, skriva min praktik uppsats, tanken var att jag skulle börja ed den idag, men det hade jag visst förträngt fören till nu, aja.

Fick veta en underlig och också en lite chockande nyhet idag, igentligen förstår jag inte varför jag reagerar eller ens bryr mig faktiskt, jag vet faktiskt inte.

Dags att börja göra sig iordning för sova, upp tidigt imorgon!
Nattinatti!

K - Älskar dig över allt annat



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0