Måndag - Egodag

Sista ledighetsdagen, imorgon ska jag åter till praktiken igen så idag hade jag en såkallad ego dag..gjorde bara saker för mig själv. Tog en lång och härlig sovmorgon, när vädret var så fint med sol och allt tog jag en lång och härlig promenad. Det ska jag försöka hinna med varje dag har jag tänkt, så jag når min målvikt snart. Sen har jag och min mamma varit i centrum och shoppat lite smink och hårfärg, så nu har jag gjort lite ljusa slingor i mitt jättemörka hår. Får en massa kommentarer att dem tycker jag ser så blek ut, så nu har jag tröttnat på det och har nu ljusat upp håret en aning, hopp om att inte få fler kommentarer.


Hade snart tänkt sova, så jag hinner med en promenad innan jag ska till praktiken imorgon!
Nattinatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0