Onsdag - Äntliiigen!

Som vanligt är jag hur trött som helst, skönt är det iallafall att jag praktik kväll imorgon och det betyder att man får en låång och förhoppningsvis härlig sovmorgon imorgon. Tråkiga är väl att det är alla hjärtans dag imorgon och jag jobbar kväll, inte för att min älskade K gillar den dagen så men jag gillar den och nu får jag spendera den på praktiken istället.  Efter imorgon är jag ledig fram till tisdag, det blir långledigt och det kan vara skönt så man får smälta och allt nytt och fundera lite.
Idag har vi iallafall bokat Parisresan, veckan efter praktiken är slut får vi iväg ska bli så roligt och så skönt. Äntligen får jag komma iväg långt bort från Sverige och från allt runt omkring, och sen är det första resan utomalnds med K. Vad kan vara bättre än att få uppleva Paris med den man älskar? Sen ska min kära mor med också, så vi blir inte ensamma men jag tror det blir bra ändå.

Dags att dra sig emot sängen!
Nattinatti

Älskar dig K!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0