Sista dagen på veckan

Igår när jag såg att det snöa, blev jag överlycklig. Äntligen tänkte jag kommer vintern, lite sent men bättre nu än i typ mars. Men till min besvikenhet så är snön redan borta, en dag senare, tragiskt! Det blir nog ingen riktigt vinter i år det har man insett nu så istället längtar jag till våren, då man bara gå i ett par tunna tygskor och slippa vinterjacka och hela det paketet. Imorgon är det måndag igen, helgerna går så himla fort förbi, har haft en mysig helg med min älskade K. Vi har inte gjort mycket, sett film och myst men det räcker för mig, bara jag får vara med honom så är jag mer än nöjd.

Nu är jag inne på min sista vecka på st:göran, tre dagar kväll, sen har praktik ett avklarad. Mina blandade känslor för det stället är kvar. Men jag tror jag mer trivs på ett ställe där det är lite fart i, lite mer att göra, som på ett sjukhus.

Nog med skrivandet nu, är trött, vill sova efter att ha jobbat ikväll!
Nattinatti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0