Söndag - Ont överallt!

Helgen är åter snart slut, och jag är också helt slut, jag vet, som vanligt. Och så kan man väl säga att jag verkligen har ont ÖVERALLT, mitt finger har fått en infektion, på samma arm har jag fått som ett brännsår av handspriten från jobbet och praktiken, ont i halsen så jag knappt kan andas (stackars K som inte kunde sova brevid mig inatt för jag lät så dant) näsan rinner och jag nyser stup i ett. Ja jag tror faktiskt det var allt, just nu känner jag inte att jag har mer besvär jag tycker detta gott och väl räcker, det gör iallafall ont. Men bortsett från allt detta har haft en jättemysig helg med min älskade K, i fredags åt jag middag hos han sedan åkte vi iväg och handlade skor och sedan hem och hade en myskväll med godis och gott framför Tv. I lördags började vi se den första av filmen av sagan om ringen sen la vi oss tidigt, upp tidigt på söndag morgon och arbeta. Ja och nu kan man väl säga att jag sitter här och så gott som väntar på att få gå och lägga mig och sova. Imorgon är jag ledig från praktiken och ska träffa K och så ska vi åka och shoppa lite nya kläder åt honom och jag hoppas lite åt mig också, det ska bli kul och mysigt. Dem som känner min älskade K vet att när det gäller affärer så avskyr han dem och det är inte lätt att få honom med sig att shoppa om man inte mutar honom med något, haha.

Trevlig kväll allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0