Tisdag - Första dagen på ny praktik

Det är mycket tjat nu om praktik hit och praktik dit, men just nu är det de som gäller. Men som rubriken säger har jag nu påbörjat praktik nr två och bara efter första dagen kan jag helt klart säga att jag stormtrivs, det här är absolut något jag vill hålla på med. Men jag måste erkänna att det är lite tungt, vi har juh en hel del Mifar (medicinska aborter) som kommer och dem är juh faktiskt rätt så unga tjejer som kommer in. Sen har vi juh många andra kvinnoproblem också. Det här är verkligen något för mig känner jag, är så glad. Jag hoppas att jag kommer få jobba på en gynavdelningen efter att jag är färdigutbildad.
Annars är jag trött som vanligt, inget nytt, har väl klagat på det dem senaste veckorna. Mycket just nu och mycket nytt, inte så konstigt att man är helt slut.

Nu ska jag göra mig iordning, krypa ner i sängen och se min nya favoritserie gossip girl!

Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0