Torsdag - glad och bra betyg!

Idag är en trött dag, men ändå en glad dag också. Idag fick jag mitt betyg, mitt omdöme från praktiken jag har fasat för sedan skolan börja, jag trodde att jag skulle misslyckas totalt med den och springa därifrån efter bara några dagar. Men så blev inte fallet, praktiken började inge bra, men den har ett lyckligt slut. Jag klarade psykpraktiken och fick ett väldigt bra omdöme. Blev riktigt glad för de, är faktiskt nöjd med mig själv. Imorgon är det då den sista dagen, både skönt och tråkigt och på måndag börjar jag på DS, jag lääängtar!

Nattinatti!


Kommentarer
emmy

grattis! vad skönt att det blev ett bra omdöme!

2008-02-07 @ 21:57:29
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0