Torsdag - trött. trött, trött

Idag hade jag inte alls lust att kliva upp ur sängen, allra helst ville jag dra täcker över huvudet och somna om när klockan ringde 5.45 imorse. Men till slut kom jag upp ur sängen och iväg till danderyd, men som en zombi ungefär. Tur nog hade vi det väldigt lugnt, knappt några patienter alls, så jag fick träna att ta lite blodprov, har nu gjort det fyra gången och jag tycer själv nu att jag är rätt duktig. Sen fick jag sluta halv två idag bara för att det inte fanns något att göra så direkt när jag kom hem, la jag mig i sängen och jag somnade på stört. Är hur trött som helst idag, längtar bara tills det blir helg och man kan få sooova...Men lite sömn fick jag nu på eftermiddagen iallafall, så det känns bra. Ska snart iväg igen och sitta barnvakt ikväll till klockan tio. Jag förstår inte hur jag ska orka, kommer själv somna när jag ligger den lilla, haha.

Dags att snart äta middag och sedan ska jag fara iväg!
Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0