Måndag

Är helt slut i hela kroppen, den värkar och det gör ont, mest ryggen och magen. Idag har jag tillbringat hela dagen i sängen och tyckt synd om mig själv för att jag är magsjuk, så idag blev det att stanna hemma från praktiken och vila upp mig för morgondagen då jag måste dit annars missar jag för mycket timmar och kommer då inte att få godkänt på praktiken och för att man lärare kommer och kollar mig imorgon för att se hur det går och allt. Det har varit skönt att komma bort från stället ett tag, fundera och tänka lite om hur jag igentligen tycker att det är. Jag kan fortfarande säga att jag nog inte passar in där, men samtidigt så är det ett ställe där man också kan göra en väldigt fin insatts, utan att vara läkare, man kan rädda människor där, från att ta sina liv, försöka få dem att må bättre utan några ingrepp. Ja det är väl de jag skulle gilla med att vara på en psykavdelning. Men allra helst vill jag lägga om sår, ta blodprov och allt det som hör till ett sjukhusarbete.

Idag började pappa och jag vårt nya nyttiga liv, med att äta efter GI metoden hehe vi får se hur det går. Har inte kunnat äta så mycket idag så det var väl en bra start på det hela. Men vi ska klara det. Så nu får det bli slut på alla mcdonaldsbesök, pizza besök och allt annat onyttigt. Ska också göra träna imorgon, haha det är nog den största utmaningen för mig faktiskt.

Nej dags att sova, så man är pigg och kry tills imorgon!
Nattinatt

Älskar dig K



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0