Söndag

Då har man flyttat hem igen till sig, efter över en vecka hos K. Det har varit väldigt mysigt att få vara så mycket med honom, jag hoppas att en den dagen kommer då vi får en lägenhet tillsammans och äntligen kan bo med varandra. När jag iallafall kom hem idag, hade mina föräldrar redan börjat med att fixa och dona i köket med att spackla och slipa allt som går att spackla och slipa, nu är det ny färg i köket som gäller så jag har hjälpt mamma att måla halva dagen, rätt roligt faktiskt men det är mycket kvar att göra, tur att man inte börjat skolan förens på torsdag.

Nu har det iallafall gått 6 dagar in på det nya året, igår hade jag och K varit förlovade i 4 år.
Jag hoppas att 2008 blir ett händelserikt år:

*  5 år med K
*  Utbildat undersköterska i sommar
*  Utomlandsresa
*  Få ett nytt jobb
*  Jobba massor
*  Flytta hemmifrån



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0