Söndag

Veckan är slut, har varit på min praktik hela helgen, det har varit otroligt lugn eftersom mer än hälften av alla patienterna är på permis. Även om jag har varit där stora delar av helgen ha rjag även hunnit med att träffa min älskade K och haft en mysig helg med honom. I fredags blev det bio som vi hade bestämt och så åkte vi sedan hem och gjorde oss en god middag och myste. I lördags så kom jag inte hem förens strax innan nio så vi åkte till donken och åt middag och sedan såg vi film och somnade.

Pappas och min nya diet går bra har faktiskt inte ätit godis på en hel vecka nu, nytt rekord för mig faktiskt. Tur att jag hade med mig K i lördags när vi handlade annars hade jag lätt handlat godis, men han fick så att jag inte gjorde det. Tack! Istället fick jag snällt sitta och knapra i mig russin och sojabönor. Jag, mamma och pappa har även invensterat en träningsmaskin idag också, en vibrationsplatta 10-15 min på den motsvarar ca 1 timmes joggning. Det var hur jobbigt som helst, haha och allt på kroppen skakar, verkligen skakar. Så nu blir det den två gånger om dagen varje dag och lägga till lite motionspass så kanske man kommer i form till våren.

Dags att städa rummet nu som ser ut som ett bombnedslag, sedan blir det nog att gå och lägga sig, är ledig imorgon så får man sova lite extra.

Nattinatt!
Älskar dig K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0