Torsdag och besviken

Ja vilken svensk är inte besviken idag, när herrarna åkte ur handbollen. Jag är skitsur, jag tycker dem var värda att vinna och att dem har kämpat på väldigt bra under turneringen. Men men så kan det gå vi får hoppas på bättre tider i handbollen till nästa turnering. Idag har jag som vanligt varit på praktiken och tro det eller ej, så tror jag att jag börjar gilla stället, jag har liksom fått i mig deras rutiner, patienterna kommer och pratar med mig och jag känner mig behövd. En väldigt skön känsla att få, det är det jag vill. Jag vill finnas till och hjälpa folk, men det är samtidigt svårt, bemötandet är svårast, hur pratar med man männsikor som är djupt demprimerande?! Jag tar dagarna som dem kommer och jag tycker jag lär mig något nytt varje dag. Imorgon fredag är jag ledig igen, då ska jag älskade K äntligen ses och promenera in till stan och gå på bio och förhoppningsvis äta middag tillsammans. Helgen blir till att tillbringa på praktikplatsen, jag ska vara där kväll så jag hinner ju träffa K lite ändå i helgen iallafall.

Imorgon ska även min nya almanacka komma, jag har gått och väntat i 2 veckor nu och imorgon ska den komma, gissa om jag kommer sitta och skriva i den under mina lediga timmar i helgen. haha

Ska snart sova är helt slut, har sovit jättedåligt inatt och så skulle jag upp kl fem imorse, och jag är inte direkt morgonmänniska, så just nu vill jag bara krypa ner i sängen, dra täcker över huvudet och bara SOVA!

Nattinatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0