Torsdag och dödstrött

Har varit jättedålig på att uppdatera min blogg, jag vet. Men just nu känns det inte som jag har tid för något eller någon. Det är mycket med praktiken nu, sena kvällar och ja allt sånt, när man väl slutar tidigt om dagarna är man redan så pass trött för att man började så pass tidigt på morgonen att man inte orkar hitta på något alls att göra. Hinner knappt prata med min älskade K, känns lite jobbigt, hinner verken träffa J eller A för promenader. Ja just nu känns det som min fritid inte hänger med, det kommer liksom i efterhand. Helgen blev jag iallafall ledig från praktiken men inte från mitt jobb, det blir att jobba söndag kväll. Ja en dags ledigt, man får vara glad för det man får. Kan iallafall säga att jag trivs på min praktik nu, känns som jag gör lite nytta iallafall och jag känner inte riktigt att det är något jag kanske vill fortsätta inom, men jag har lärt mig mycket, och någon gång kanske jag vill tillbaka inom psykiatrin, vi får se.

Idag fick jag sluta tidigt för det var så pass lugnt, så då stannade jag en stund i stan för att kolla in slutrean, och ja, äntligen hittade jag lite fynd, en klänning, en topp, benvärmare och ett jättefint halsband, helnöjd. Ska nog tillbaka och testa en jacka jag hittade, en röd riktigt fin. superbillig också så det kan jag nog kanske unna mig för att piggas upp lite.

Dags att sova en ny dag imorgon väntar, med en sen kväll på praktiken innan man får den efterlängtade helgen!

Nattinatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0