Torsdag

Det har inte blivit så mycket skrivande denna vecka då jag knappt har varit hemma alls, har så gott bosatt mig hemma hos min älskade K eftersom mina föräldrar har semester och därför inte hemma och jag hatar att sova ensam. Men det är mysigt att få vara med K så mycket. Har varit en ganska lugn vecka, vi har varit och shoppat lite granna, hittade lite saker på mellandagsrean och K köpte sig en ny dator som han nu sitter och pular med. Annars har det blivit en hel del serietittande på OC bara tagit det lugnt som sagt. Som är väldigt skönt att göra innan skolan åter börjar som den gör om en vecka, ångest. Då börjar även praktiken och det är väl den man har ångest över om hur det kommer gå, om man får en bra handledare, om man får bra tider, ja allt det där. Men samtidigt kommer det bli spännande skulle jag tro, det ska iallafall bli skönt att få komma bort från skolan och slippa plugga ett tag.

ska försöka få älskling att gå och sova nu för jag är trött
Nattinatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0