Torsdag

Idag började skolan igen men jag gick inte dit, kände mig inte klar med lovet och orkade inte sitta i skolbänken en hel dag och lyssna och göra saker om och om igen. Kändes som jag kunde ta vara på dagen och göra nåot roligt istället. Det blev att K och jag promenerade in till stan och gick på bio, vi såg guldkompassen och jag tycker faktiskt att den var riktigt bra även som K sa, den är väldigt lik narnia, men jag älskade narnia så jag gillade verkligen denna film också. När jag kom hem var det bara att byta om, byta skor eftersom jag hade så himla ont i fötterna av att ha gått så långt idag sen så åkte vi till syrran hela familjen och åt middag och firade pappas födelsedag i efterskott, det var mycket trevligt.

Imorgon är det fredag igen, och då måste jag nog ta mig ner till skolan, dock är det tydligen en kort tag med bara info om praktiken. Så det ska jag nog orka med iallfall, det ska även bli roligt att träffa klasskamraterna iallafall vissa. Sen har jag en hel helg framför mig med min älskade K, underbart! 

Dags att dra sig till soffan och sjunka ner och bara koppla av tills det snart är dags att gå och sova!
Nattninatt!



Kommentarer
hick

Halloj.. allt bra?
vet du när sprortlovet på komvux är?

2008-01-14 @ 17:03:08
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0