Lördag - Härligt!!!!

Gokväll!
Har för bara en liten stund sedan tagit mig hem, efter en otroligt tråkig dag på jobbet där det var helt stilla, tre patienter inlagda och knappt några besökte jouren. Skönt att många av er därute är friska, men tråkigt för oss som måste försöka hitta på annat att fördriva lördagskvällen med.

Igår fick jag träffa min underbara K. Vi hade det jättemysigt, hemligt hemligt..Och imorse hade jag inte alls lust att kliva upp och lämna honom. Att bara ligga i sängen, hud emot hud och bara mysa och klia på varandra, helmysigt. Inatt blir jag tyvärr ensam eftersom jag jobbar morgon. Så det blir snart till att göra sig iordning och gå och lägga sig.

Trevlig helg
Nattinatt



Den vackra buketten jag fick av pappa när jag fyllde år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0