Måndag - Bloggtorka

Min blogg och jag själv har kommit in i en bloggtorka period. Jag känner att jag inte har särskilt mycket att skriva om just nu. Att tjata om hur trött man är,. hur dagen på jobbet har varit och så vidare känns inte särskilt intressant att skriva om jämnt. Och säkert inte alls kul för er att läsa heller varje dag, ständigt. Så tills vidare, tills något händer kommer bloggen gå i paus. Hur länge vet man inte beror på vad som händer...

Kan iallafall berätta att jag och K har bokat en kryssning nu som vi åker iväg på den 18/8, jag längtar det ska bli så roligt och redan på fredag flyttar han in hos mig under tre veckors tid, hur underbart kommer inte de bli..Blir nog en del att skriva om då, men tills dess får ni hålla er till tåls, jag kommer tillbaka...

Nattnatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0