Måndag - Fina presenter och en bra dag

Dagen börjar snart närma sig mot sitt slut, min dag har varit bra. Först en lugn dag på jobbet som gjorde att jag kunde smita tidigare idag. När jag kom hem möttes jag av min syster och min moster hade kommit. En stund senare kom syrrans sambo. När pappa kom hem fick jag en stor bukett med blommor, dem är så fina. Blir att ta kort dem så jag kan dela med mig av de vackra blommorna. Har fått många fina presenter - Kläder, smink, pengar, fluffiga kuddar, och så fick jag sex and the city boxen gissa om jag vart glad eller vad.. Nu vet jag vad min sommar kommer att bestå av när det regnar utanför fönstret

Imorgon blir det en tung dag, en jobbig dag. Imorgon skulle det vara mormors dag att fylla år. Vi som har firat i alla år ihop, det var rätt tomt utan henne idag, vad kommer det då inte bli imorgon?..Ska ner till graven imorgon efter jobbet. under dagen är det urnsättning den missar jag tyvärr på grund av jobb. Det känns iallafall viktigt för mig att åka ner dit och lägga en blomma, men det kommer vara jobbigt..

Nu ska jag gå och äta mer tårta och njuta av de sista timmarna på min dag
Nattinatti

Tack till alla som kom ihåg mig idag
Tack K, mamma, pappa, syrran, M ni är bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0