Onsdag - Ingen lust idag

Godmorgon!
Vakna för bara för en liten stund sedan av en blöt nos mot mitt ansikte från min hund som kom hem från landet över dagen. Tänk vad man kan sakna ett djur så mycket på så kort tid. Iallafall det var bara att kliva upp. Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka iväg till jobbet. Idag har jag absolut ingen lust alls att åka in och jobba, hade gärna varit ledig en extra dag. Men man kan inte alltid få som man vill så jag får snällt åka iväg till jobbet oavsett som jag vill eller inte.

Ha en bra dag!


Kommentarer
jennifer

helu=) vad roligt att höra av dig, visste inte att du hade en blogg=)

narnia var väl sådär, men det var typ "en måste se film" haha=)

hare bäst, hoooj=)

2008-07-03 @ 17:21:55
URL: http://jcanborn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0