Söndag - Hårdträning

Det har varit dålig uppdatering här på bloggen under helgen. Jag har hellre spenderat min lediga tid åt att äntligen få umgås en hel helg med älskade K än att sitta framför dator. Det kändes mycket viktigare. Igår var vi ute på en långpromenad i det fina vädret och gick förbi kykogården. K brukar vilja gå dit och kolla graven. Jag kände mig inte för att gå upp till mormor, kände mig inte redo för det än. Det räckte att bara se kyrkogården var det jobbigt och man försökte hålla tårarna i schack. Någon dag ska jag vara stark och gå upp till mormor men igår var jag inte det. Men den dagen kommer.

Idag låg jag länge och väl och segade i sängen innnan jag kom iväg hem för att börja träna. Tränade faktiskt i nästan 1 ½ timme, det var riktigt skönt. Jag ska börja bli duktig igen, jag ska gå ner mer i vikt. Nu blir det hårträning en tid framöver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0