Tisdag - Hårskräckis och en rosa laptop

Gokväll
Nu kan man äntligen uppdatera bloggen, den har inte fungerat för mig och kanske för andra under kvällen. Idag har jag iallafall fått vara ledig, men kroppen den är så van nu att gå upp tidigt att man inte kan få sånadär riktigt lång och skön sovmorgon. Det gjorde försig inte så mycket kände mig rätt utvilad när jag vaknade vid nio. Då var det bara att gå upp och göra sig iordning, mamma ville åka iväg till stinsen för att shoppa lite och jag säger oftast aldrig nej till det. Jag hittade iallafall lite, två toppar, tre halsband, lite smink, hårspännen och en hårinpackning. Efter våran shoppingtur fortsatte jag själv sedan i stan där jag skulle köpa självhäftande plast i rosa för att dekorera datorn med samt lite stenstrass.Pappa gjorde ett utmärkt jobb med det och nu har jag en rosa laptop, vad mer kan man drömma om, jag ÄLSKAR den!
Efter maten skulle man klippa mitt hår, efter de sista frisörbesöket med slingorna tycker jag att topparna såg slitna och äckligt ofräscha ut så mamma skulle då klippa lite (hon brukar göra det) Men denna gång vet jag inte vad som hände, det blev inte riktigt bra så pappa kom och klippte till de lite och ja, nu är det kort, haha. Men nu istället ser det så mycket fräcshare ut så det var väl värt det, det är bara de att jag älskar verkligen mitt långa hår så jag blir lite deppig ibörjan innan man har vant sig. Vilken hårskräckis jag har haft det idag.
Inför kvällen hadevi  köpt hem lite gott och sjönk till allsången och löste mord i morden i midsommer. Nu ska jag krypa ner i sängen och glo lite på sex and the city innan det är dags att sova. Imorgon är jag också ledig, hur skönt som helst. Än så länge är dagen planlös, men nog ska man allt hitta på något men det får bli morgondagens problem.

Nattinatti allihopa!


i love it!
Tack pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0