Torsdag - ............

Idag var det dags att återvända till jobbet igen, efter två dagars ledighet. Kan inte direkt påstå att jag har någe vidare lust att jobba idag, dels för att det har varit så väldigt skönt att vara ledig och andra anledning är att jag jobbar med en dam ikväll som jag inte är riktigt säker på vart jag har henne. Hon är lite svår och verkar vara lite sådär suraktig. Jag ska nog inte uttala mig för mycket i det här innan jag har gett henne en ärlig chans. Jag hoppas att dgen rinner iväg snabbt och smidigt sen är det redan fredag imorgon och en ledig helg jag ser fram emot.

Igår började jag återuppta min träning igen som jag la lite på is efter att jag hade varit hos min husläkare med onda knät. Hon sa åt mig att inte träna på ett tag. Men nu tre kilo upp MÅSTE jag börja igen. Så det gjorde jag igår och fick lida för på kvällen när man slappnade av, knät värkte och dunkade. Fanns just nu får jag helt enkelt bara stå ut. Det är juh skönt att träna, powerwalka och sådär jag får helt enkelt fortsätta ha ont i knät tills jag får kallelse till sofiahemmet. För nu ska extra kilorna bort innan semestern och så är det bara.

Dags att springa iväg till jobbet nu!
Ha en trevlig dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0