Fredag - Midsommarafton

Glad midsommar (till er som firar) Jag firar inte. Var uppe tidigt och har jobbat halva dagen. Kom hem straxt efter klockan tre, mötte upp K och skulle handla. Affären är stängt!!!!..klockan tre? Visst är det midsommar men är det inte lite väl tidigt att stänga en mataffär klockan tre? Det finns faktiskt några människor som arbetar även om det är storhelg. Jaja ska sluta gnälla. Efter att vi hade försökt att handla åkte vi hem till K där vi åt en god middag sedan promenerade vi hem till mig och såg film. Ingen av oss är särskilda midsommarfirande med dans runt stången, sill och nubbe, det ska vara enkelt. Vi åt god mat, det räcker. Har inte firat på flera år tror jag då jag de senaste åren har jobbat just denna helg. Nog om det, nu är jag iallafall ledig i några dagar och på söndag drar jag iväg till landet ett par dagar till mna föräldrar. Ska bli skönt att komma ut till lugnet innan det är dags igen att gå på nästa pass på jobbet. Samla på sig ny energi och kraft för att orka ännu en vecka.

Ha en bra midsommarafton


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0