Fredag - Sjuk...

Min hals tar livet på mig. Jag var uppe redan halv sex imorse på min lediga dag för att den gjorde ont och var tjock att det var svårt att andas. Efter att ha tagit en mängd halstabletter och alvedon gick jag och la mig igen och vaknade inte förens vid tio igen och då mådde jag lite bättre. Mötte upp K som också var kraslig och gick och ät lunch på donken, hyrde film och handlade glass för att ha en "vi är sjuka kväll" mysigt. Så nu sitter jag hos honom. Ska gå och lägga mig om en stund eftersom det är min helg att jobba, jag hoppas på en lugn helg eftersom jag inte känner mig hundra procentig pigg. Så snälla sök inte akut i helgen..hehe skoja.
Var även hos min frissa idag och beställde tid för att slinga håret på tisdag, men nu har jag lite ångest på hur jag ska göra. Tycker det är skulle bli lite dyrt, och snål som jag faktiskt är vet jag inte om jag vill lägga ut 700-800 hundra på slingor. Haha ni flesta tycker nog nu att det är billigt, men jag vet inte om jag tycker att det är det..Ska fundera och se hur jag ska göra med den saken.

Nattinatti
Trevlig helg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0