Lördag - Glad gladare gladast

Gokväll!
Idag var jag uppe med tuppen, mitt arbetspass började kl sju. Var hur trött som helst men jag kom upp tillslut. Idag fick jag ta en massa prover på patierna, dels hb prov men också fick jag ta mitt första blodprov på en patient. Jag lyckades sticka rätt på första försöket. Var lite stolt över mig själv, har inte tagit blodprov sen i mars och nu drygt två och en halv månad senare lyckas jag på första försöket. Ganska bra gjort!
Efter jobbet åkte jag och plockade upp K och så åkte vi och handlade middag. Vi tänkte att vi skulle prova på något nytt så vi gjorde hemmagjorda hamburgare och en god sallad till. Det blev riktigt gott faktiskt, något vi absolut kommer att göra flera gånger. Efter det satt vi på en film -arn, tempelriddaren och efter det tog vi en lång promenad och nu sitter man här och ska snart sova. Känner mig rätt seg i kroppen, det ska bli skönt att få sova ut lite, imorgon har jag kvällspasset.

Nu ska jag gosa med K innan det är dags att sova
Nattinatti gott folk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0