Lördag - Sex And The City

Gokväll...
Sitter just nu hemma hos min älskade K, han ser för tillfälligt och ser fotbollen medan jag sitter här, läser mina dagliga bloggar samt uppdaterar min och dricker varm choklad med hopp om att min krampande mage och illamående går över. Idag blev en lugn dag, med promenad, middag hemma hos mig och sedan bio på våran lilla salong här på ön. gissa film?!
SEX AND THE CITY såklart. inte direkt en film K gärna ville se men han var snäll och lät mig välja idag. Jag älskade filmen och vill gärna se den igen och igen. Det var i slutet på filmen jag började må dåligt och få magvärk. Så snart ska jag göra K sällskap i sängen.

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0