Måndag - Stress

Dagen började med en stressig morgon, jag tränade och duschade och sen när jag kommer ut ur duschen hade mamma pratat i telefon med begravningsbyrån som säger att gravstenen är graverad och klar. Mamma får en chock, dem har inte talat om för någon hur dem vill ha det. Så fort på med kläderna, ner till bilen så åker vi till kyrkogården för att kolla in hur den blev och gissa vad...felstavat..Mormors efternamn har dem stavat fel på..så klantigt med tanke på att morfars namn och efternamn står över...stavar man då inte lika? Klantligt, så imorgon kommer dem och hämtar och ska fixa iordning den....
Efter kyrkogården fick jag snabbt kasta i mig frukost och göra iordning mig för första dagen på jobbet..Alla var hur gulliga som helst och visade att jag var varmt välkommen. Dagen gick dock väldigt segt vi hade absolut ingenting att göra idag det var såå lugnt..Jag brukar gilla lugn men idag var det för lugnt och tiden den gick så sakta. Hoppas att morgondagen blir bättre, med lite mer att göra.

Nu är det dags att sova, upp tidigt imorgon!
Nattinatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0