Söndag - Allvaret börjar

Tjejkvällen hos M i fredags var totalt misslyckad för min del...Drog till K tidigt, jag tror jag insåg i fredags att jag inte längre har något band med dem längre. Några band finns kvar men några har tyvärr spruckit och vi har gått olika vägar i livet. Jag känner då att jag har kommit längre i livet än dem eller?! Jag vet igentligen inte jag är nöjd med mitt liv som det är, jag behöver inte dricka mig stupfull varje helg för att jag ska ha kul, det verkar många behöva där.  Jag ska inte klandra ner på dem, inge fel om dem nu tycker det är roligt, men jag känner inte att det är något för mig. Jag kan ha roligt utan att dricka mig stupfull, jag har det mycket bättre med att umgås med min älskade K, och min underbara vän S. Sen kan jag självklart träffa tjejerna från tjejkvällen också, bara jag slipper att vara med någr dem super sig fulla..

Annars har helgen varit bra. Varit med K och haft det riktigt mysigt som vanligt när man är med honom. På måndag börjar jobbet och nu kommer det värsta, att man måste börja jobba helg....gaah, jag gillar verkligen inte helgsarbete, speciellt inte när det är den tiden jag och K umgås och ses på under veckorna. Vi får försöka ses på vardagarna och lägga om våra rutiner lite. Tror inte det blir några direkta problem, men vi har haft våra rutiner i snart fem års tid...så just nu känns det lite jobbigt.

K du vet att jag älskar dig över allt annat, du betyder verkligen mycket för mig och jag hoppas du vet om det. Jag hoppas att inom en snar framtid att vi kommer att bo tillsammans..

nattinatti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0