Söndag - dagens problem...

Gokväll
Imorgon är det åter dags att ta sig till jobbet igen. Jag hoppas att veckan som kommer blir lite mer att göra. Inte fullt upp, inge stress, men lite mer så att tiden inte sniglar sig. Dagarna blir så otroligt långa annars. Helgen har iallafall varit bra. Varit med min älskade K ochmest tagit det lugnt, myst och självklart tittat på fotboll och tagit promenader.

Har suttit med pappa idag och kollat på en ny bärbar dator. Gud jag får en sån ångest. När jag tittar på saker (som ex datorer jag inte riktigt förstår mig på) kollar jag på hur stor den är och designen. Jag älskar rosa, och jag hittade en urläcker laptop i rosa. Dock hittade pappa en mycket bättre dator, större skärm och i svart....båda kostar lika mycket men den ena är bättre än den andra med den sämre är mycket finare..haha jag går på finheten och pappa går på hur bra den är som man ska. Nu ska jag bara bestämma mig om jag ska köpa någon och vilken i sånt fall...dagen stora problem..haha.

Dags att dra sig från datorn och sysselsätta sig med lite annat innan den är dags att sova
Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0