Söndag - ständig hosta..

Kan inte direkt påstå att min förkylning har blivit någe bättre. Istället för ständigt halsont  har det istället byts ut till en otroligt jobbig och irreterande hosta. Jaja man ska inte gnälla, finns dem som har det värre. Jag har inte varit förkyld sen vi var i Paris i mars, då blev jag förkyld på min praktik (mitt nuvarande jobb) och nu när jag är tillbaka blir jag sjuk igen. Jag tror inte min kropp är van vid miljön och att jag är mottaglig, precis som små barn är på dagis ungefär.

I helgen har jag iallafall jobbar, igår hade vi det lugnt, idag hade vi det mindre lugn. Fick ta hand om akuten hela helgen. Tycker då att det är roligt nu när jag kan så mycket mera och känner mig mer säker på det jag gör. Efter jobbet idag somnade jag direkt när jag kom in innanför rummet, men nu när klockan börjar närma sig sängdags är jag hur piss som helst så jag har städat, damsugat och bytt sängkläder i mitt rum, K nu är det fint här igen..Hehe han klagar ständigt på att jag har så stökigt.

Nu ska jag återgå och se fotbollsfinalen (heja spanien) sen är det dags att sova, jobbet kallar imorgon med

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0