Tisdag - regn

Godmorgon
Har bara för en liten stund sen vaknat upp av regnet som smattrade på fönsterbläcket och doften av nybakta bullar gjorde att det var enkelt att komma upp ur den härligt mysiga sängen. Gårdagen blev en lång dag, det behövdes folk till kvällspasset på jobbet och snäll som man är ställer man upp så jag jobbade hela dagen från sju på morgonen och slutade tio på kvällen. Ett femton timmars långt pass fick mig att längta hem och bara kasta mig i sängen och sova. Jag somna som en stock. Idag är jag iallafall ledig, och med ledighet kommer regnet, inget ovanligt. Jag funderar på om jag ska följa med min syster och hennes vän och shoppa lite. K jobbar denna vecka, som är jättekul för honom.

Vi får se vad denna dagen leder till
Ha en trevlig dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0