Tisdag - shoppingdag

Gokväll
Dagen gick till att åka med min kära syster och hennes två vänner till stinsens köpcentrum och shoppa lite. När vi satt i bilen påvägen dit, sa de "jag ska inte handla något" alla tre. Gissa vilka som kom ut med mest påsar? Jag som ändå var inställd på shopping och skulle köpa på mammas och pappas bekostnad lite födelsedagspresenter till mig hittade inte särskilt mycket. Det blev ett par svarta typskor från hm, hårspännen och en bh från rean. Men det var trevligt ändå. Det är bara att leta vidare efter presenter, kanske önska sig den rösa datorn? hihi

Under kvällen hade jag och mamma en mysig filmkväll och nu är det nog snart dags att sova. Jobbet kallar imorgon igen, dock får jag lite sovmorgon iallafall, då jag inte börjar förens vid 13.30, skönt! Imorgon far även pappa och mamma på två veckors semester och ger mig då en egen lägenhet att ta hand om..Många skulle nog hoppa och skutta för det, men nja vist är det skönt, men det blir också väldigt tomt. Det ordnar sig nog, jag har juh min K.

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0