Tisdag - Sverige vann!!!!

Gokväll!
Ska alldeles snart gå och lägga mig upp tidigt imorgon då jag ska gå till läkaren för mitt onda knä. Orkade verkligen inte gå upp imorse så jag somnade om istället. Var verkligen skönt att få sova ut. Mitt humör har svängt till de positiva nu iallafall, under morgonen var jag lite på halvdåligt och uttråkande humör men det vände faktiskt ganska fort. Jag och mamma gick och handlade gott och kröp upp i soffan och såg film. Sen fick jag åka och hämta min far i stan som var och kollade på fotboll och när jag hade lämnat av honom sprang jag hem till K för att hinna se lite av den sista perioden av Sverige matchen...woohoo sverige vann, zlatan gjorde mål, han såg lika förvånad ut som säkert halva Sveriges fans gjorde..det var juh evigheter sedan han gjorde mål för Sverige..haha jaja låter som jag är jätteinne i fotboll, men det är jag absolut inte. Man känner sig tvungen att se iallafall Sveriges matcher..

Dags att sova
Nattinatti gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0