Torsdag - sommar och studenten

Godmorgon.
Ledig dag idag, det passar mig alldeles utmärkt, har lite saker att pyssla med idag. Bland annat att mysa till det lite innan K kommer hit ikväll. Tänkte att jag skulle överaska honom lite och gratta han på hans födelsedag som dock är på söndag men tyvärr jobbar jag då så får gratta han lite i förväg. Idag tar öns skolor studenten, jag som bor mitt emot skolan kommer få höra hög musik i stort sätt halva morgonen, konstigt nog har dem inte börjat spela än. Alla flak ska juh testa ljudet, gärna så högt som möjligt och helst alla samtidigt.

Jobbet fungerar bra, tycker jag mer och mer kommer in i det, idag på min ledia dag känner jag att jag vil dit, haha. Men just nu är det så lugnt där att dagarna sniglar sig förbi då vill man allra helst springa ut i solen och steka sig i sommarvärmen istället....

Nu ska jag klä på mig och börja lite med min överaskning!
Ha en trevlig dag ute i sommarvärmen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0