Måndag - Glad påsk

De här senaste dagarna har varit minnesvärda, hela förra veckan var så mysig. Jag har inte så lust att gå in på alla detaljer men K och jag har haft det så otroligt bra. I torsdags hade vi bestämt att ha en myskväll, lättklätt. Jag hade förberett hemma med levande ljus, bäddat upp på golvet med en massa täcken, filtar och kuddar. Ja torsdagen blev verkligen minnesvärd. K ja´sa det några gånger i torsdags men jag måste säga det igen. Jag älskar dig så himla mycket, tack för denna helg, den var fantastisk. Jag hoppas på fler sånna mysdagar snart.

Påskafton åkte K,jag, syrran och hennes sambo till landet hos min föräldrar och firade påsk med en massa god mat, snöbollskrig och wii spel. Vi har inte så mycket traditioner på påsk längre, det var väl mer när jag och syrra var mindre. Nu är det bara att vi träffas familjen med respektive och äter gott, som är mysigt det med. 

 I veckan blir det massa uppsatsskrivande, har påsklov och nästa vecka är det uppsatsveckan så är lektionsfri i två veckor, men tyvärr inte helt ledig eftersom jag knappt har kommit igång med uppsatsen som ska vara inlämnad efter dem här två veckorna. Så jag har mycket nu framför mig, mycket att skriva, och samtidigt börja att plugga inför prov. Jag kommer bli gaalen på allt. Men det är knappt två månader kvar nu tills jag äntligen är klar. Då man kommer kanske få mer tid till annat.

Trevlig dag!


Kommentarer
C

myspys med lättklätt:) hehe!
inte så kul med uppsatsskrivande men du kommer nog igång snart! Du är bra på sånt:)
Puss

2008-03-26 @ 23:24:15
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0