Onsdag - Pinsamt!!!

Jag måste skriva om en absolut pinsam grej. Under min första praktikperiod på psyket, första dagen fick jag juh följa med på elbehandling och svimmade där uppe. Förutom att svimma första dagen på ett nytt stället är juh lagom pinsamt. Nu när vi har börjat skolan igen och sitter och pratar om praktiken sa en klasskamrat.

"-Vi fick aldrig gå på elbehandling för att det var en student som svimmade där uppe, så vi fick bara se en video om hur det gick till"

Då måste jag bara säga också att tjejerna som berättade detta var INTE på samma avdelning som jag och det menas juh om att ryktet har spridit sig vidare i huset. Jag skämdes så fruktansvärt mycket, men jag tror att dem inte vet att det var jag. Men några i klassen vet juh och dem flina lite åt mig.

Imorgon iallafall far vi äntligen iväg till Paris, älskling, jag och mamma. Ska bli så otroligt kul och så väldigt skönt att komma bort ett tag och bara koppla av efter åtta veckors praktik. Samla lite nya krafter så man orkar med dem sista veckorna i skolan. Det är verkligen mycket just nu, en jätteuppsats ska skriva och vara klar i början av april och ja, jag har rätt dålig framförhållning denna gång och har börjat idag, så det känns juh rätt stressat nu. Men man får väl sitta uppe sent om kvällarna, skriva dagarna i ända på påsklovet. jaja det ordnar sig nog.

Dags att sova, vi åker härifrån kl 5 imorgon bitti
Ha det bra här hemma!

nattinatt!


Kommentarer
C

hehe illa där..
Svimma och grejs:P heeh

2008-03-14 @ 10:38:32
URL: http://hickan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0