Tordag - 4,5 år tillsammans

Har inte haft ork att uppdatera på länge, jag är inne  på min sjunde dag på jobbet utan en dags paus. Kanske låter klent men om man knappt sitter ner om dagarna, springer omkring överallt så blir det faktiskt rätt tungt. Så nu längtar jag verkligen efter helg för då är jag hel LEDIG!.
Idag är det faktiskt min och Ks 4,5 årsdag, haha men jag kan nästan slå vad om allt jag äger att inte ens har en aning om det, han är verkligen hopplös på datum, han kan sin födelsedag ungefär, haha. Nej jag ska inte vara elak, men han är urusel på att komma ihåg datum, men han är bra på mycket annat så dt går jämnt ut.

Imorgon är det iallafall sist dagen på praktiken, åtta veckor av praktik är nu äntligen över, nu slipper ni läsa om mitt tjat och gnäll om praktik ständigt. Nu kommer istället gnäll för att det är så mycket pluggande, prov och allt annat man måste göra när man istället går i skolan. Men det roliga är att jag kommer tillbaka till Danderyd, jag har nämligen fårr jobb, men start direkt efter jag är klar i skolan, det känns helt underbart. Det börjar med att jag ska vara där så gott som hela sommaren och om det går bra så ska jag få en anställning till hösten, alltså bättre än så kan det juh verkligen inte bli, det ska bli såå roligt. Äntligen så slipper jag mitt nuvarande jobb, allt gnäll därifrån och alla tjafs och missförstånd och skitsnack, ja det ska bli skönt att komma därifrån efter 1 ½ år. Men jag har lärt mig mycket därifrån och självklart kommer man juh sakna vissa ur personalen, men iställer får jag en hel avdelning full med underbara människor, så det är juh verkligen en bättre chans och en väldigt god möjlighet för att sedan kunna gå vidare i livet eller så trivs jag bäst där och stannars ett tag. Min tanke med hösten är väl att få någon anställning och tjäna in massa pengar, resa lite och sedan leta efter en lägenhet och starta ett eget liv, på egen hand eller förhoppningsvis med min älskade K såklart.

K du betyder så mycket för mig och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag!
Snart närmar vi oss fem år ihop och det hoppas jag vi kan fira stort!


Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0