Torsdag

Har tagit en paus från uppsatsskrivandet. Den går framåt iallafall och jag börjar känna mig ganska nöjd med resultatet. Har dock mycket kvar att skriva men eftersom vi har fått hela nästa vecka lektionsfritt för att göra klart uppsatsen bör jag juh hinna. Nästan hela påsklovet har gått åt till att skriva iallafall, men lite roligt har jag hunnit med sen jag uppdaterade sist. I tisdags åt jag lunch med K sen åkte vi och ombesikta min bil och den gick igenom nu, jippi. I onsdag träffade jag min älskade vän S, fy vad jag har saknat henne. Vi han inte ses så länge då hennes möte hade dragit ut på tiden. Men det var kul att se henne igen även om det bara var en snabbis. Sen har jag och mamma varit och shoppat lite på IKEA. De är juh bara så roligt att gå där, jag längtar tills man får eget då man kan börja inreda som man själv vill ha det, Är avis på dig C. Men min dag kommer väl så småningom hoppa jag.

Imorgon är det fredag och det betyder att man ska få träffa K så helgen får bli en paus från skrivandet så det blir att sitta uppe ett tag till och skriva så slipper man ha ångest över helgen.

Nattinatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0