Måndag - frisörbesök!

Kom precis hem.. Först var det skola, sen smet jag tidigare för jag hade tid hos frissan för at slinga håret. Det blev ljusa slingor i jättemörka hår. Jag vill juh bli ljus igen och jag är helnöjd nu. Ska tillbaka om några veckor igen och göra fler och ljusa upp det änu mera. Nu till sommaren vill man bli lite ljus och fräch..

Idag kom även mina kära kusiner från norrland ner och ska bo här tills imorgon. Imorgonen är det en jobbig dag som väntar, mormors begravning..

Just nu försöker jag att tänka på annat så jag kan göra det jag verkligen måste göra nu, plugga!

Ha en bra dag!


Kommentarer
missbumblebee

Va roligt att du blev nöjd med slingorna :)

2008-05-12 @ 16:23:50
URL: http://missbumblebee.blogg.se
S

Kan du inte visa bild?? =)
Det skulle vara kul att se hur det blev..

//S

2008-05-12 @ 16:25:14
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0