Onsdag - Begravning

En kort dag i skolan idag, det var perfekt mitt humör inte direkt på topp idag. Är trött i kroppen, ledsen och bara allmänt nerstämd. Gårdagen var en en av det jobbigaste dagen jag har varit med om, mormors begravning. Jag bröt ihop, han knappt gå in i kyrkan innan tårarna började rinna. Min älskade mormor, det är så fruktansvärt tomt utan henne. Jag saknar verkligen henne och hennes närhet varje dag. Jag önskar att jag hade fått en sista dag med henne. Många känner säkert så när någon har gått bort. Men jag skulle kunna göra vad som helst för att få träffa henne igen, bara för en liten stund.

Mormor var den bästa man kunde ha, ställde alltid upp och alltid fanns där. Hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta och alltid minnas henne.

image23
Vila i frid mormor
Älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0