Onsdag - Sista dagen

Idag var det sista lektionera, nu är vi äntligen klara. Efter 1 ½ år hårt slit, svett och tårar är jag öntligen klar. Jag har äntligen en utbildning, jag kan luta mig emot och något som jag kan försörja mig med. Jag är nu äntligen undersköterska. Känns så fruktansvärt skönt att jag klart och att jag fixade det. På måndag börjar allvaret, in i det såkallade vuxenlivet och äntligen få tjäna stora pengar, med jämfört med studiebidraget. På måndag är det första dagen på det nya jobbet.

Efter en kort skoldag mötte jag upp min älskade K och skulle till donken och äta glass, men dem hade ingen glass?! hur tusan kan inte donken ha glass mitt i värmen?! vi fick nöja oss med en milkshake, det var det närmaste man kom i glassväg. Jag undrar om jag börjar bli allergisk mot mjölksocker igen, för ca 2-3 år sedan "växte" det bort. Men nu får jag direkt ont i magen när jag äter glass, kanske har det kommit tillbaka igen? Snälla säg att det inte är så, då blir jag gaaalen!!!!

Nu ska jag sätta mig vid tv och glo på sex and the city
Nattinatti

K. jag älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0