Söndag - Mors dag

Sorry för ännu en dålig uppdatering. Har sen i torsdag varit med min underbara K. I fredags hade vi en mysig kväll med grillning på några klippor vid vattnet. Det var riktigt mysigt och vi hade fint väder också med strålande sol. I Lördags promenerade vi hemmifrån honom till centralen där vi åte vidare till rålandshovsparken där vi skulle se på boulturnering, men vi var där försent så vi missade matchen vi ville se på så vi drog och åt på donken istället och sedan for vi hem och kastade oss i soffan och med en stor godispåse och läsk.

Idag söndag kom min kära syster hem med sin sambo för att "fira" morsdag och äta middag har. Sen middagen har jag och M stått och tävlat i vem som kan få bäst resultat i wii fit. Haha han är envis som en oxe, men jag slog han och han gav sig inte förens han hade slagit mina rekord då kunde dem åka hem.
Imorgon börjar en ny vecka, äntligen en lugn vecka och en sista vecka i skola, på fredag slutar vi, då är jag utbildad undersköterska. Fan va nice det ska bli att komma bort från skolan och studierna ett tag nu och arbeta istället. Har pluggat oavbrytet sen studenten 06 och nu känner jag att ag äntligen kan släppa böckerna ett tag och ut i det "vuxna" livet och tjäna pengar.

Dags att sova, ska träffa min vän J och hennes fem månaders bebis imorgon.
Nattinatti sov gott alla

K, älskar dig av hela mitt hjärta och S, du är äkta vän, du är bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0