Söndag - Valborg

Yttligare en vecka med dålig uppdatering. Min tid räcker inte riktigt längre.
Den här veckan är hemskt, fullsmockat i kalendern. Det är uppsatsskrivning, opponering och prov. Kan nog räkna med sena nättern denna vecka. Får skylla mig lite själv att jag inte har pluggat under de fyra dagarna jag har varit ledig, men då har jag bara känt att ja vill ta vara på min lediga tid och umgås med älskade K.

Jupp så var det juh valborg i onsdag - K och jag bojkottade dagen och satt inne med god middag och en film ihop. Ingen av oss kände för att gå ut och kolla på en brinnande pinnhög i år. För mig är den dagen inget speciellt längre, den var rolig när man var mindre men nu struntar jag i den allvarligt talat.

Måste återgå till pluggandet!
Nattinatti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0