Torsdag - Shoppingtips, men ingen modeblogg

Ledig dag, den spenderade jag och mamma med att åka iväg till stinsens shoppingcentrum för att shoppa loss lite. Hittade de jag ville ha och lite till, så jag är helnöjd. Tänkte att jag skulle lägga upp bild på det jag hade shoppat. Inte för att jag vill skapa en modeblogg, absolut inte. Bara att jag är nöjd med det jag har köpt. Modebloggar finns det för mycket av och jag är inte direkt en modemänniska, jag har på mig det jag gillar och tycker om, inte de som alla andra har typ. Men det är juh alltid kul att få lite shoppingtips och här är mina.

Linnet och tröjan är från Ginatricot
tygskorna från dinsko

Imorgon ska vi ha avslutningslunch med klassen ute på elfvik, mitt ute på landet typ. Det ska bli mysigt så vi hoppas på att det blir lika varmt och soligt imorgon som det var idag. Sen får vi våra betyg, spännande!
Dags att gosa ner sig i sängen och glo på pcd

Nattinatti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0