Halloween helgen

Även om man har varit ledig sen i fredags vill jag ändå ha en extra dag ledig. Imorgon börjar en ny vecka, jobbet kallar och tillbaks till tidiga mornar igen.

Halva helgen har jag iallafall spenderat på landet med familjen. Vi åkte redan upp på torsdagskvällen och under fredagen kom även syrrans sambo upp och gjorde oss sällskap. Vi gick på stan i det kalla vädret och shoppade lite. Bastade och åt jättegod mat. På lördagen åkte vi syrran, jag och M hem. Dem skulle iväg på annat håll och fira halloween och jag skulle möta upp K och sedan åka på erotikmässan i Alvik. Var inte så mycket att se i år, så vi var där en kortis, kollade runt lite. Jag köpte nya smycken till min tungpiercing det var allt, sen stannade vi på hemvägen, köpte med oss lite gott hem och kröp ner i sängen och kollade på film och åt godis.

Hoppas att ni har haft en bra helg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0