Måndag - Misslyckat

Idag tog jag enliten runta i Mörby centrum innan det var dags att jobba. Precis när jag kom dit ringde L och frågade om jag var där, hon hade sett min bil och anade att jag hade promenerat dit så hon kom dit också. Vi kollade runt lite i det mest tråkigaste centrum som finns innan det var dags  för oss att bege sig ner till jobbet . Ingen av oss hittade något att shoppa, ingen shoppinglycka idag inte

Det här med att undvika socker och gosaker är inte särskilt lätt. Idag skulle jag juh börja mitt nya "sunda" liv utan godis och annat sockergott. Efter middagen idag, gick jag och L ner till kiosken och handlade glass. Jag måste skärpa mig, att fortsätta såhär kommer jag inte gå ner i vikt. Idag misslyckades jag, imorgon är det en ny dag och nya försök med att undvika alla sockerfällorna.

Nu är det dags att sova

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0