Måndag - Nu börjar det...

Godmorgon
Vaknade upp till en fin dag idag. Det är för en gångs skull sol ute, inte det där ständiga regnadet som har pågått på tok för länge. Synd att man inte är ledig idag så man kunde få tillbringa lite tid ute i solen. Det blir väl en annan gång. Imorse när jag vaknade var mina planer att jag skulle ut och powerwalka med mina nyinköpta stavar. Men det var lättare sagt en gjort.  Jag fick dem inte att fastna på den längden jag ville ha, så jag blev istället sur, kastade dem på golvet och vibrationstränade istället. Varje måndag har man alltid bestämt sig för att nu ska jag börja banta, sluta äta godis och börja motionera. Min måndag börjar idag. Nu ska några kilon bort. Inge mer godis (bara på lördagarna) gå ut och röra på mig mera, försöka få ihop minma stavar så jag kan gå med dem. Mitt mål är att gå ner 5-6 kg innan jul.

Så idag börjar det, min måndag då jag har bestämt mig.

Ha en bra dag i solen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0