Onsdag - Nördnatt

Godagens
Idag har varit en seg dag, det hände inte mycket ppå jobbet idag inte. Så fick jag ide om att jag skulle baka något trevligt fikabröd till eftermiddagskaffet men så hade vi inga ägg och där dog även min ide. Istället gjorde jag en trevllig sallad både till patienterna och till oss personalen. Man måste juh sysselsätta sig med något och på jobbrt ÄLSKAR alla kaffebröd, så om man kommer med något gott att bjuda på kastar sig alla över det och det är slut på bara en liten stund.
Ikväll ska jag kanske med K in till stan. Inatt släpps den nya wow spelet. Så alla wownördar väl väl stå där mitt i natten, i regn och kyla för att få det så snabbt som möjligt och springa hem sedan för att börja spela. På webbhallen har dem ju någon slags tävling om vem som klär ut sig bäst + att dem kommer in som vip. Det är dem jag vill se, äkta wownördar och skratta åt dem.  Tur nog ska inte K klä ut sig iallafall.

Får hoppas att jag kan hålla mig vaken tills vi ska åka in.
Ha en mysig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0